It's possible to return your Nanami product within 10 days.
Please note, the returned product should be sent back in the exact same conditions as how you received it. All returned products will be checked. They should be unused and packed in the original packaging.
For an easy we would kindly ask you to send us your ordernumber + contact information.
Please send your package to:
Voor een snelle afhandeling vragen we je om met je bestelling je eigen contact gegeven mee te sturen.
Stuur je pakket naar:
Nanami t.a.v. Retour Internetbestelling
A Plesmanlaan 6
9615TH Kolham – The Netherlands
If a product is damaged when it arrives, we advise you to contact us directly. Please send us photos of the damage which we will check for you. We will contact you about a solution as soon as possible.
If you return a product, the costs are for your own account. We advise you to send the product by registered post. We keep you responsible for the return.
For international orders (outside the European Union), you'll be responsible for the costs of the return as well as for the additional costs such as VAT and import duties.
Questions?
Please send us an email: contact@nanami.nl or call us: +31 598 38 20 57
-
Wil je je Nanami product ruilen? Geen probleem, dit kan tot 10 dagen na aankoop.
Het is belangrijk dat het geretouneerde product in precies dezelfde conditie is zoals je het hebt ontvangen.
Alle terug gestuurde producten worden gecontroleerd. De producten moeten ongebruikt zijn en verpakt in de originele verpakking.
Voor een snelle afhandeling vragen we je om met je bestelling je ordernummer + eigen contact gegeven mee te sturen.
Stuur je pakket naar:
Nanami t.a.v. Retour Internetbestelling
A Plesmanlaan 6
9615TH Kolham – The Netherlands
Mocht je een product ontvangen wat beschadigd is, neem dan gelijk contact met ons op.
Stuur ons een foto toe van de beschadiging, en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Als je een product terug wil sturen, zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Wij adviseren op het pakket aangetekend te versturen. De verantwoordelijkheid voor het juist retouneren ligt bij de klant.
Voor internationale order (buiten de EU) ben je zowel verantwoordelijk voor de retourkosten als voor de extra kosten zoals BTW & import kosten.
Vragen?
Je kunt een email sturen naar contact@Nanami.nl. of eventueel bellen met +31 598 38 20 57